Według The Superbrands Ltd. „Superbrand - to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi."
Marki, które otrzymują tytuł, zostają wyselekcjonowane poprzez specjalnie dobrany i niezależny panel ekspertów zwany Radą Marek. W jego skład wchodzą ludzie z różnych środowisk: dziennikarze, ludzie z agencji (marketingowych, PR, badań rynku itd.) oraz przedstawiciele największych firm, którzy sami są specjalistami od budowania marek. To właśnie ich głosami, najsilniejsze marki w Polsce zapraszane są do ekskluzywnej grupy Superbrands. Tytuł ten zostaje przyznany jedynie niewielkiej liczbie marek, wśród których znalazły się również brandy Tymbark oraz Kubuś.
(Maja Święcka)
tagi: Maspex ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...