W ramach projektu finansowane będą działania promocyjne, public relations oraz kampanie reklamowe, skupione na promowaniu takich zalet unijnych produktów, jak ich wysoka jakość, dotrzymywanie standardów higieny, bezpieczeństwa, znakowania, ochrony zwierząt czy procesów przyjaznej środowisku produkcji.
Przedsięwzięcia te mogą obejmować udział w targach i wydarzeniach branżowych, kampaniach informacyjnych o unijnym systemie jakości, znakowania i ekologicznej gospodarki rolnej.
Unia Europejska finansuje do 50% kosztów poniesionych na wymienione działania, reszta środków pochodzić ma z budżetów zgłaszających program organizacji i państw członkowskich.
(Monika Dawiec)
tagi: PQS ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...