Nieskategoryzowane

Projektowanie ze smakiem

Czwartek, 08 lipca 2010
Agencja brandingowa SaltPepper Brand Design przeprojektowała opakowania linii serków Turek Puszysty. Celem projektu było utrzymanie rozpoznawalności brandu, zwiększenie apetyczności opakowań, a także czytelne rozróżnienie poszczególnych wariantów smakowych produktu.

W założeniu, opakowania Turka Puszystego powinny przemawiać przede wszystkim do ceniących tradycyjny design polskich rodzin.

Z naszych analiz wynikało, że należy jednak jeszcze mocniej podkreślić apetyczność packshotu produktu oraz poprawić czytelność poszczególnych smaków.

Wyrazistemu rozróżnieniu wariantów posłużyły dystynktywne panele kolorystyczne, a także uwidocznienie deskryptorów smaku. Wrażenie apetyczności uzyskano za pomocą dużych, smakowitych zdjęć kanapek z dużą ilością serka.

Poza przeprojektowaniem 3 istniejących opakowań, SaltPepper Brand Design zaprojektowała także 2 nowe smaki Turka - „z chrzanem" i „z rzodkiewką".     

(Monika Dawiec)

tagi: Turek ,