W założeniu, opakowania Turka Puszystego powinny przemawiać przede wszystkim do ceniących tradycyjny design polskich rodzin.
Z naszych analiz wynikało, że należy jednak jeszcze mocniej podkreślić apetyczność packshotu produktu oraz poprawić czytelność poszczególnych smaków.
Wyrazistemu rozróżnieniu wariantów posłużyły dystynktywne panele kolorystyczne, a także uwidocznienie deskryptorów smaku. Wrażenie apetyczności uzyskano za pomocą dużych, smakowitych zdjęć kanapek z dużą ilością serka.
Poza przeprojektowaniem 3 istniejących opakowań, SaltPepper Brand Design zaprojektowała także 2 nowe smaki Turka - „z chrzanem" i „z rzodkiewką".
(Monika Dawiec)
tagi: Turek ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...