29 i 30 czerwca oraz 3 lipca, zostały otwarte trzy nowe sklepy Carrefour Express w Ząbkach, Zduńskiej Woli oraz w Warszawie.
Od początku roku Carrefour Polska konsekwentnie realizuje koncepcję rozwoju sieci, otwierając sklepy franczyzowe pod szyldem Carrefour Express. Zgodnie z założeniami rozwoju firmy, sieć Carrefour chce posiadać ich do końca roku przynajmniej 80.
Sklep Carrefour Express w Ząbkach przy ul. Batorego 34 został otwarty 29 czerwca. Jest to sklep osiedlowy o powierzchni 112 m2, wyposażony w dwa stanowiska kasowe, zatrudniający dziewięcioosobowy personel.
Drugi z nowo otwartych sklepów znajduje się w Zduńskiej Woli przy ulicy Łaskiej 79. Jego powierzchnia sprzedaży wynosi 108 m2. Do dyspozycji klientów przeznaczono dwie kasy
i ośmioosobowy personel. Sklep jest czynny całą dobę.
Kolejny sklep został otwarty 3 lipca w Warszawie, przy ulicy Konduktorskiej 2. Placówka ta oferuje powierzchnię handlową o wielkości 200 m2. Klienci mogą dokonać zakupów przy dwóch stanowiskach kasowych. Obsługę sklepu stanowi dziesięcioosobowy personel.
Zgodnie z zapowiedzią prezesa Carrefour Polska, Jeana Anthoine, w najbliższych tygodniach zostaną otwarte kolejne sklepy franczyzowe Carrefour Express. Nowe sklepy powstaną min. w: Lublinie, Radzanowie, Lubrańcu, Pruszczu i Krakowie.
Rozwój sieci sklepów franczyzowych jest odpowiedzią na potrzeby polskich konsumentów, którzy są wciąż przywiązani do robienia zakupów w mniejszych sklepach, położonych blisko miejsca zamieszkania. Otwierając kolejne placówki, firma Carrefour wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Sklepy franczyzowe sieci są zlokalizowane przede wszystkim w miastach i w strefach podmiejskich, wśród osiedli mieszkaniowych, a ich klienci cenią sobie różnorodność oferty produktowej, bliskość położenia oraz konkurencyjne dla danej okolicy ceny.
W 2010 roku ekspansja Carrefour dotyczy sklepów franczyzowych. W roku 2011 i następnych latach sieć planuje otwierać 100 placówek rocznie. Nowe inwestycje otwierane są w całej Polsce. Obecnie największa liczba sklepów znajduje się na terenie Śląska oraz Polski centralnej. Carrefour lokuje się w miastach o różnym potencjale, zarówno są to miasta duże jak i poniżej 100 tys. mieszkańców.
(Monika Dawiec)
tagi: Carrefour ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...