Do jej obowiązków będzie należała pełna obsługa w zakresie działań Public Relations wydawnictwa, kontaktów ze strategicznymi partnerami czy nadzorowania udziału w targach branżowych i konferencjach. Katarzyna Ogonowska będzie zajmowała się także organizacją konkursów i gali oraz prowadzeniem projektów sponsorskich.
Katarzyna Ogonowska jest związana z branżą medialną od początku jej kariery zawodowej. Dotychczas współpracowała z agencją PR, w której odpowiadała za zarządzanie zespołami projektowymi oraz za koordynację projektów prowadzonych na rzecz wybranych klientów agencji.
Wcześniej związana była z wydawnictwem Brog Media Biznesu oraz z firmą Com Media, zajmującą się outsourcingiem redakcyjnym. Pracowała także dla Hachette Filipacchi Polska - miesięcznika Samo Zdrowie, do którego redagowała teksty o zdrowym stylu życia.
(Monika Dawiec)
tagi: Fischer Trading Group Spółka z o.o. ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...