Tomasz Cieślewicz, Sales Representative Frito Lay Poland, w Frito Lay Polska od 2000 r. Od sześciu lat osiąga najlepsze wyniki w swoim regionie. W 2009 r., pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej, Tomasz przekroczył wyniki, dzięki czemu został uhonorowany Nagrodą Handlu Zorganizowanego w Polsce.
Michał Mrówczyński (na zdjęciu), Down the Street Salesman, Frito Lay Polska, w firmie od 2002 r. Jest odpowiedzialny za relacje z klientem i sprzedaż skierowaną do handlu tradycyjnego. Specjalizuje się w wyprowadzaniu na prostą tzw. trudnych regionów.
Nominacje do nagrody Ring of Honor są oparte o wyniki sprzedaży, jakość obsługi klienta i zdolności przywódcze. Jednym z głównych celów PepsiCo w ramach strategii Performance with Purpose jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.
(Monika Dawiec)
tagi: Pepsi ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...