Tomasz Cieślewicz, Sales Representative Frito Lay Poland, w Frito Lay Polska od 2000 r. Od sześciu lat osiąga najlepsze wyniki w swoim regionie. W 2009 r., pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej, Tomasz przekroczył wyniki, dzięki czemu został uhonorowany Nagrodą Handlu Zorganizowanego w Polsce.
Michał Mrówczyński (na zdjęciu), Down the Street Salesman, Frito Lay Polska, w firmie od 2002 r. Jest odpowiedzialny za relacje z klientem i sprzedaż skierowaną do handlu tradycyjnego. Specjalizuje się w wyprowadzaniu na prostą tzw. trudnych regionów.
Nominacje do nagrody Ring of Honor są oparte o wyniki sprzedaży, jakość obsługi klienta i zdolności przywódcze. Jednym z głównych celów PepsiCo w ramach strategii Performance with Purpose jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.
(Monika Dawiec)
tagi: Pepsi ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...