Centrum Handlowe Wzgórze jest przebudowane według nowej koncepcji architektonicznej i uzyskuje nowy wygląd. Budowana jest nowa część Wzgórza. Przestrzeń handlowa koncentrować się będzie wokół trzech stref: artykułów codziennej potrzeby, rozrywki i wypoczynku (kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje wokół głównego placu wewnątrz centrum), sklepów z odzieżą (fashion mix). Na łącznej powierzchni handlowej 63 tys. mkw. dwupoziomowego Wzgórza znajdzie się 250 sklepów. Nowy parking pomieści 1 800 aut na pięciu poziomach.
Centrum handlowe Wzgórze położone jest w bezpośrednim sąsiedztwie śródmieścia i głównych szlaków komunikacyjnych Trójmiasta, pomiędzy zalesionymi wzgórzami otaczającymi Gdynię a jej centrum. CH Wzgórze leży wzdłuż wielopasmowej Drogi Gdyńskiej z idealnym dojazdem dla aut i w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego.
Grupa Foncière Euris, właściciel Centrum Handlowego Wzgórze w Gdyni, powierzyła w 2009 roku spółce Mayland Real Estate przeprowadzenie projektu odnowienia istniejącego obiektu oraz budowy nowej części centrum. Mayland został również project managerem Wzgórza.
Mayland Real Estate specjalizuje się w realizacji wyróżniających się innowacyjnością obiektów handlowych, rozrywkowych i usługowych. W 2008 roku Mayland otworzył trzy nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie oraz Jantara w Słupsku. Otwarcie kolejnych projektów będzie maiło miejsce m.in. w Krakowie, Szczecinie i Rzeszowie.
(Maja Święcka)
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...