Akcja ma na celu przekonanie klientów o tym, jak ciężka jest praca w marketach. W centrum Warszawy postawione zostały kasy sklepowe, przy których każdy może doświadczyć czy łatwo jest uśmiechać się do klientów, kiedy za uchem krzyczy kierownik, a przerwa na posiłek trwa kilka minut.
Organizatorzy chcą przemówić do mieszkańców stolicy i zainteresować ich problemami, z jakimi borykają się pracownicy dużych sieci handlowych.
Mobilne kasy są dostępne przy Placu Bankowym w godzinach od 8:00 do 10:00, w Centrum Handlowym Arkadia od 12:00 do 14:00 oraz przy ul. Marszałkowskiej, obok Rotundy od 15:00 do 17:00.
„Namawiamy Warszawiaków do podpisywania listów w naszej sprawie. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej www.usmiechnietakasjerka.pl. Mamy już ponad 4,5 tys. podpisów. Listy zostaną wysłane do największych sieci handlowych. Poprawa sytuacji pracowników w marketach wpłynie również na zadowolenie klientów" - mówi specjalnie dla HURT & DETAL Joanna Stachyra, jedna z kasjerek uczestniczących w akcji przy Placu Bankowym.
(Monika Dawiec)
tagi: Uśmiechnięta kasjerka ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...