W ogródku Coca-Coli, w strefie gastronomicznej, ustawione zostały 2 duże plazmy, na których wyświetlane są mecze. W ten sposób najbardziej zagorzali kibice w komfortowych warunkach mogą oddawać się piłkarskim emocjom.
W tym czasie Panie, które nie przepadają za piłką nożną i zdecydowanie preferują inne atrakcje, wyruszają na zakupy. Mogą również skorzystać z oferty najemców kosmetycznych - zniżek, promocji, zakupów i całej gamy zabiegów upiększających.
Dla jednej z najbardziej wymagających grup klientów, o której Bonarka nigdy nie zapomina, została dodatkowo przygotowana wyjątkowa oferta. Na pasażu, naprzeciw hipermarketu Auchan, stanęło piłkarskie boisko o wymiarach 8x12m, z nawierzchnią ze sztucznej trawy, otoczone siatką. Rozpoczęły się tam mecze drużyn dziecięcych, w dwóch grupach wiekowych.
W drugiej części Mistrzostw napięcie będzie rosło, tym bardziej, że zbliżają się ćwierćfinały, półfinały i Wielki Finał. 11 lipca emocje sięgną zenitu: oprócz meczu finałowego, na który wszyscy czekają z zapartym tchem, odbędą się również występy cheerleaderek oraz pokaz freestylingu piłkarskiego w wykonaniu grupy Zina, mającej na swoim koncie m.in. wspólne występy z samym Zinedinem Zidanem.
(Monika Dawiec)
tagi: Bonarka ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...