W ogródku Coca-Coli, w strefie gastronomicznej, ustawione zostały 2 duże plazmy, na których wyświetlane są mecze. W ten sposób najbardziej zagorzali kibice w komfortowych warunkach mogą oddawać się piłkarskim emocjom.
W tym czasie Panie, które nie przepadają za piłką nożną i zdecydowanie preferują inne atrakcje, wyruszają na zakupy. Mogą również skorzystać z oferty najemców kosmetycznych - zniżek, promocji, zakupów i całej gamy zabiegów upiększających.
Dla jednej z najbardziej wymagających grup klientów, o której Bonarka nigdy nie zapomina, została dodatkowo przygotowana wyjątkowa oferta. Na pasażu, naprzeciw hipermarketu Auchan, stanęło piłkarskie boisko o wymiarach 8x12m, z nawierzchnią ze sztucznej trawy, otoczone siatką. Rozpoczęły się tam mecze drużyn dziecięcych, w dwóch grupach wiekowych.
W drugiej części Mistrzostw napięcie będzie rosło, tym bardziej, że zbliżają się ćwierćfinały, półfinały i Wielki Finał. 11 lipca emocje sięgną zenitu: oprócz meczu finałowego, na który wszyscy czekają z zapartym tchem, odbędą się również występy cheerleaderek oraz pokaz freestylingu piłkarskiego w wykonaniu grupy Zina, mającej na swoim koncie m.in. wspólne występy z samym Zinedinem Zidanem.
(Monika Dawiec)
tagi: Bonarka ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...