Już od 18 czerwca 2010 roku w specjalnie oznakowanych strefach pojawiła się wyjątkowa imieninowa oferta. Proponowane produkty to nie tylko atrakcyjna cena, ale także dołączane do nich specjalne prezenty od sieci „Piotr i Paweł" takie, jak torby na zakupy, szklane miski sałatkowe, blachy do wypieków, podstawki pod zioła, kubki, szklanki, korkociągi i wiele innych.
Sieć serdecznie zaprasza do zapoznania się ze szczegółami oferty w sklepach oraz w gazetce promocyjnej, która ukazała się 23.06.2010 roku.
W Poznaniu, 26 czerwca zorganizowano wyjątkową akcję barwnego imieninowego korowodu z atrybutami rozpoznawalnymi dla supermarketów „Piotr i Paweł", który przemieszczając się po wyznaczonej trasie w centrum miasta i na poznańskiej Malcie informował o działaniach rocznicowych.
(Monika Dawiec)
tagi: Piotr i Paweł ,
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...