Już od 18 czerwca 2010 roku w specjalnie oznakowanych strefach pojawiła się wyjątkowa imieninowa oferta. Proponowane produkty to nie tylko atrakcyjna cena, ale także dołączane do nich specjalne prezenty od sieci „Piotr i Paweł" takie, jak torby na zakupy, szklane miski sałatkowe, blachy do wypieków, podstawki pod zioła, kubki, szklanki, korkociągi i wiele innych.
Sieć serdecznie zaprasza do zapoznania się ze szczegółami oferty w sklepach oraz w gazetce promocyjnej, która ukazała się 23.06.2010 roku.
W Poznaniu, 26 czerwca zorganizowano wyjątkową akcję barwnego imieninowego korowodu z atrybutami rozpoznawalnymi dla supermarketów „Piotr i Paweł", który przemieszczając się po wyznaczonej trasie w centrum miasta i na poznańskiej Malcie informował o działaniach rocznicowych.
(Monika Dawiec)
tagi: Piotr i Paweł ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...