„Z radością przyjęliśmy fakt o decyzji sieci sklepów Netto o współpracy z naszą firmą, tym bardziej iż jest to dojrzała decyzja, poprzedzona trwającymi rok testami naszych terminali w wybranych sklepach kontrahenta. Wybór potwierdza renomę usług oferowanych przez Polcard, lidera w branży rozliczania transakcji bezgotówkowych" - mówi Janusz Diemko, Prezes First Data Polska S.A.
Netto to sieć osiedlowych samoobsługowych sklepów spożywczych oferujących łatwy dostęp do produktów pierwszej potrzeby po niskich cenach. „Naszą dewizą jest wygoda i szybkość obsługi po konkurencyjnych cenach. Szukaliśmy rozwiązań, które pozwolą na płynne i bezproblemowe obsługiwanie płatności. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z First Data Polska S.A. właścicielem marki Polcard" - mówi Sławomir Nitek, wicedyrektor Netto.
Wprowadzenie terminali płatniczych przez sieć Netto jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji. W 2009 roku Polacy wydali za pośrednictwem kart płatniczych ponad 75 miliardów złotych, co stanowi ponad 12-krotny wzrost w ujęciu siedmioletnim.
Pierwszy sklep sieci Netto w Polsce został założony w 1995 roku w Szczecinie. Przeciętna wielkość sali sprzedaży sklepów Netto to powierzchnia około 500 metrów kwadratowych. Sklepy usytuowane są przy gęsto zaludnionych osiedlach mieszkaniowych. Obecnie w Polsce działa 187 sklepów Netto, sieć dynamicznie się rozwija.
(Maja Święcka)
tagi: Netto ,
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...