Nominacja Bonarki dotyczy wyjątkowej kategorii - marketingu społecznie zaangażowanego. Została do niej zgłoszona kampania „Bonarka otwarta na dobre" - w tym między innymi podarowanie dzieciom bonów na kwotę 2 milionów złotych, wspieranie młodych talentów z Krakowa i okolic w ramach akcji MOPS, aktywne wspieranie działań Stowarzyszenia „U Siemachy", zbiórki datków na rzecz różnych stowarzyszeń.
Działania pomocowe BCC, ukierunkowane głównie na dzieci, zostały docenione i wyróżnione prestiżową nominacją.
Rozstrzygniecie konkursu, zorganizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, nastąpi w październiku 2010 roku. Nagrody PRCH Retail Awards, mające na celu promowanie najlepszych praktyk biznesowych w Polsce, zostaną w tym roku przyznane po raz pierwszy. Przygotowano je na wzór najbardziej prestiżowych w branży nagród ICSC Solal - Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych i europejskich rad centrów handlowych, a podstawą zgłoszenia do konkursu była obszerna, merytoryczna aplikacja, opisująca szczegółowo wszystkie ważne aspekty projektu.
(Maja Święcka)
tagi: Bonarka ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...