Nowości

Heinz wprowadza do Polski nowy ketchup o smaku pikli

Środa, 24 kwietnia 2024
Firma Heinz ogłosiła wprowadzenie na polski rynek nowego ketchupu o smaku pikli, w sam raz na wiosenny sezon grillowy.
Najnowszy wynalazek od mistrzów sosów z Heinz łączy ponadczasową kwaskowatość keczupu pomidorowego z nieodpartym smakiem pikli i celebruje miłość, jaką Polscy darzą ogórki kiszone, korniszony i marynowane produkty.

W rzeczywistości, aż siedem milionów słoików marynowanych produktów2 jest spożywanych rocznie w całym kraju, co pokazuje, że miłość narodu do ogórków kiszonych, korniszonów i marynowanych produktów kwitnie.

Potwierdzają to nowe badania przeprowadzone za zlecenie firmy Heinz, które wykazały, że 60% Polaków je ogórki kiszone, korniszony lub marynowane produkty przynajmniej raz w tygodniu, a prawie połowa (48%) włącza je do swojej codziennej diety.

Wprowadzenie Ketchupu Heinz o Smaku Pikli obrazuje zaangażowanie Kraft Heinz w szybką innowację opartą na wnikliwych spostrzeżeniach, mającą na celu dostarczanie niezrównanych doświadczeń smakowych konsumentom na całym świecie. Ta premiera stanowi znaczący kamień milowy w nieustającej misji Kraft Heinz do podnoszenia profilów smakowych i rozszerzania swojej platformy podnoszenia smaku na całym świecie.

Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager, w Heinz powiedziała: “W firmie Heinz od ponad 150 lat jesteśmy liderem innowacji w branży spożywczej i zawsze myślimy o tym, jak możemy bawić się niepowtarzalnym smakiem naszych ketchupów.

Zważywszy na zamiłowanie Polaków do ogórków kiszonych, korniszonów oraz marynowanych produktów, wprowadzenie na polski rynek kombinacji keczupu z piklami było całkowicie uzasadnione. Mamy już doświadczenie, jeśli chodzi o produkty marynowane. Nasz założyciel, Henry J. Heinz, już w 1893 roku był znany jako „Król Pikli”, więc z pewnością wiemy co nieco o marynowanych ogórkach. Pracowaliśmy ciężko, nad udoskonaleniem najlepszej receptury i jesteśmy przekonani, że nasze nowe dzieło przyniesie radość i zadowolenie podniebieniom Polaków."

Nowy smak nie zawiera sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów i jest odpowiedni dla wegetarian oraz wegan.

Heinz Tomato Ketchup Pickle Flavour w maksymalnej rekomendowanej cenie 9,99 zł za 400ml jest już dostępny w sklepach na terenie całej Polski. Ceny pozostają w wyłącznej gestii ostatecznego sprzedawcy.


Źródło: People PR
Fot: mat. prasowe




2  https://www.cbi.eu/market-information/processed-fruit-vegetables-edible-nuts/pickled-cucumbers-and-gherkins/market-0




tagi: Heinz , ketchup , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,