Wraz z nabyciem praw do marki „El Sol" Ambra S.A. przejęła również dystrybucję win oferowanych pod tą marką.
Wprowadzona przez Grupę Carlsberg marka „El Sol" jest jednym z największych sukcesów ostatnich lat na polskim rynku win. W ciągu zaledwie trzech lat „El Sol" stała się dla polskich konsumentów jedną z najbardziej znanych i cenionych marek win.
„El Sol" oferuje międzynarodowye wina z pięciu głównych krajów pochodzenia. Są wśród nich zarówno wina europejskie (hiszpańskie z regionu La Mancha oraz włoskie z regionu Venetto i Emilia Romagna), jak również wyśmienite wina z Nowego Świata: Kalifornii (Central Valley), Chile (Central Valley) i Australii (South East).
Zmiana właściciela marki wpisuje się w strategię rynkową obu spółek. Dla Carlsberg Polska powodem sprzedaży była decyzja o koncentracji na podstawowej działalności prowadzonej na najważniejszym dla spółki rynku piwa, natomiast dla AMBRY jest to kolejny etap umacniania pozycji lidera i zwiększenia udziału na polskim rynku wina.
„Marka „El Sol" jest idealnym uzupełnieniem naszego portfela wiodących marek winiarskich w najszybciej rosnącym segmencie rynku" - podkreśla Robert Ogór, Prezes Zarządu Grupy Ambra.
(Monika Dawiec)
tagi: AMBRA ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...