Charakterystyczne, żółte, obrandowane logo Bonarki oraz markami Najemców BCC autobusy marki Mercedes, są jedynymi tej klasy autobusami wahadłowymi, obsługującymi centra handlowe w Krakowie.
Wyjątkowy komfort tych klimatyzowanych pojazdów sprawia, że podróż staje się prawdziwą przyjemnością. Wsparciem kampanii informacyjnej są reklamy umieszczone w autobusach, tramwajach oraz na nośnikach typu city light na wiatach przystankowych w Krakowie, a także akcja direct mail skierowana do mieszkańców okolicznych dzielnic.
Ulotki, poza informacją o konkursie oraz trasie shuttle busów, zawierają mapkę wskazującą optymalnie najlepszy dojazd z danej dzielnicy.
(Monika Dawiec)
tagi: Bonarka ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...