„Zrealizowaliśmy ważne inwestycje, dzięki którym zwiększamy potencjał produkcyjny oraz realizujemy nasze cele społecznej odpowiedzialności. W sześciu oddziałach Grupy Sokołów uruchomiliśmy instalacje fotowoltaiczne, które pozwalają nam ograniczać zużycie surowców naturalnych oraz optymalizować koszty produkcji. Wprowadziliśmy kolejne nowości do asortymentu, wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom konsumentów. Planujemy też nadal rozwijać nasze portfolio, dostarczając wysokiej jakości produkty, takie jak m.in. mięsne przekąski, parówki czy wyroby z linii Sokoliki. Naszym priorytetem jest spełnianie oczekiwań klientów, którzy cenią nasze marki, darzą je zaufaniem i chętnie po nie sięgają."
tagi: Sokołów , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Mimo wysokich plonów buraków cukrowych, produkcja cukru w...
W 2024 r. masło w sklepach w porównaniu do 2023 r...
W 2024 roku Grupa Muszkieterów osiągnęła łączny obrót w...
Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję...
Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy...
62% firm MŚP wspiera dobrostan psychiczny pracowników i robi...
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu...
Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców...