„Oczywiście rosnąca inflacja spowodowała, że konsument rozważnie podchodził do swoich wydatków i gospodarowania budżetem, w którym produkty spożywcze odgrywają istotną rolę. Przełożyło się to na wzrost udziałów w koszyku produktów, które pozwalają na rozsądne zakupy w przystępnej cenie – takich jak wędliny drobiowe, które oprócz korzystniejszej ceny mają również wiele walorów prozdrowotnych w diecie. Zauważamy także rosnące zainteresowanie produktami o prostej etykiecie, które wskazują na dbałość o zdrowie i dobrą kondycję – to z kolei pokłosie pandemii i silny mega trend całej kategorii."
„Dla nas 2023 rok stał pod znakiem dynamicznego rozwoju, zwiększania udziałów rynkowych oraz ekspansji eksportowej. Co ważne, fundamentem tych działań jest nasza strategia oparta na wędlinach drobiowych. Jako dywizja przetwórcza koncernu Cedrob, największego polskiego producenta mięsa białego, jesteśmy przekonani, że zarówno z ekonomicznego, jak i zdrowotnego punktu widzenia to dzisiaj najlepsza oferta dla konsumenta, nie tylko polskiego."
tagi: Zakłady Mięsne Silesia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
SPAR Polska pod nowym właścicielem i nowym zarządem...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....