„Oczywiście rosnąca inflacja spowodowała, że konsument rozważnie podchodził do swoich wydatków i gospodarowania budżetem, w którym produkty spożywcze odgrywają istotną rolę. Przełożyło się to na wzrost udziałów w koszyku produktów, które pozwalają na rozsądne zakupy w przystępnej cenie – takich jak wędliny drobiowe, które oprócz korzystniejszej ceny mają również wiele walorów prozdrowotnych w diecie. Zauważamy także rosnące zainteresowanie produktami o prostej etykiecie, które wskazują na dbałość o zdrowie i dobrą kondycję – to z kolei pokłosie pandemii i silny mega trend całej kategorii."
„Dla nas 2023 rok stał pod znakiem dynamicznego rozwoju, zwiększania udziałów rynkowych oraz ekspansji eksportowej. Co ważne, fundamentem tych działań jest nasza strategia oparta na wędlinach drobiowych. Jako dywizja przetwórcza koncernu Cedrob, największego polskiego producenta mięsa białego, jesteśmy przekonani, że zarówno z ekonomicznego, jak i zdrowotnego punktu widzenia to dzisiaj najlepsza oferta dla konsumenta, nie tylko polskiego."
tagi: Zakłady Mięsne Silesia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Zgodnie z unijnymi regulacjami znakowanie jaj będzie musiało...
W pierwszym półroczu 2024 roku stwierdzono 17,1 tys...
Według najnowszego badania opinii publicznej, 48,7% Polaków w...
Chcą zwiększenia bezpieczeństwa w kwestii inwestowania w...
Wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace...
60,9% Polaków jest za uporządkowaniem rynku kryptowalutowego...
W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em...
W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych...