„Z zauważalnych trendów warto odnotować, że wysoka inflacja oraz pogorszenie nastrojów konsumenckich wzmocniły rolę marek własnych sieci handlowych. Współczesny konsument chętnie sięga bowiem po produkty postrzegane za tańsze, ale od zaufanego producenta. Jest to grupa, której udziały w ostatnich latach rosły najdynamiczniej. Warto się zatem pochwalić, że HELIO jest czołowym polskim producentem marek własnych w kategorii bakalii. Produkujemy dla największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także aktywnie pozyskujemy kolejnych odbiorców."
tagi: HELIO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...