Komentarz Branżowy

HELIO: Bez wątpienia miniony rok był w wykonaniu HELIO spektakularny pod względem dynamiki sprzedaży.

Wtorek, 23 stycznia 2024
„Bez wątpienia miniony rok był w wykonaniu HELIO spektakularny pod względem dynamiki sprzedaży. Nie dość, że osiągnęliśmy rekordowe przychody w ponad 30 letniej historii przedsiębiorstwa sięgające blisko 400 mln zł, to na dodatek kwartały letnie cechowały się najwyższą w ciągu całego roku, ok. 40% dynamiką wzrostu. Sprzedaż rosła przy tym nie tylko wartościowo, ale i wolumenowo. Liczę tym samym, że uzyskane wyniki pozwoliły nam zachować miano bakaliowego lidera w kanale detalicznym." - mówi Grzegorz Sobociński, Prokurent, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu, HELIO.

Z zauważalnych trendów warto odnotować, że wysoka inflacja oraz pogorszenie nastrojów konsumenckich wzmocniły rolę marek własnych sieci handlowych. Współczesny konsument chętnie sięga bowiem po produkty postrzegane za tańsze, ale od zaufanego producenta. Jest to grupa, której udziały w ostatnich latach rosły najdynamiczniej. Warto się zatem pochwalić, że HELIO jest czołowym polskim producentem marek własnych w kategorii bakalii. Produkujemy dla największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także aktywnie pozyskujemy kolejnych odbiorców."


Grzegorz Sobociński
Prokurent
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu
HELIO





tagi: HELIO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,