Komentarz Branżowy

Grupa Chorten podsumowuje 2023 rok

Wtorek, 23 stycznia 2024
„Miniony rok przynosił skoki inflacji i wzrosty cen, a co za tym idzie dla detalistów był to czas walki o atrakcyjne promocje, umiejętnego zarządzania asortymentem i budowania marż. Zmieniali się także konsumenci, którzy według badań zaczęli oszczędzać na zakupach spożywczych, stąd ponowny renesans marek ekonomicznych. Jednocześnie był to również rok, który przynosił rozwój technologiczny branży chętnie wdrażającej nowe narzędzia e-commerce i zainteresowanej tematem sztucznej inteligencji." - Monika Kosz-Koszewska Dyrektor Marketingu i Rzecznik Prasowy, Grupa Chorten.

W naszym przypadku w tym roku powołaliśmy dwie nowe spółki, dzięki którym realizujemy naszą strategię. To Chorten IT wspierająca procesy technologiczne w naszej firmie i sklepach, odpowiada m.in. za prace przy naszej aplikacji konsumenckiej. Z kolei spółka Chorten Południe powołana przez kupców, odpowiada za dalszą ekspansję sklepów Chorten w województwach małopolskim, śląskim, podkarpackim i opolskim. To teren z dużym potencjałem. W tym roku obserwujemy bardzo duże zainteresowanie współpracą pod naszym konceptem, ponieważ w trudnych czasach detaliści szukają wsparcia mocnego partnera. W mijającym roku mocny nacisk postawiliśmy również na szkolenia dla właścicieli sklepów i ich menadżerów, by wzmacniać rentowność sklepów partnerskich."


Monika Kosz-Koszewska
Dyrektor Marketingu i Rzecznik Prasowy
Grupa Chorten


tagi: Grupa Chorten , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,