„Natomiast konsumenci poprzez swoje decyzje zakupowe pokazali nam, że lubią i cenią nasze marki. To oczywiście zasługa jakości i doskonałego, znanego od lat, smaku naszych kultowych produktów – m.in. batonów Snickers, Twix, draży M&M’s czy całego portfolio miętowych i owocowych wariantów bezcukrowych gum Orbit. Ale też intensywnych działań reklamowych czy zaangażowania w ważne społecznie akcje takie jak ogólnopolski program edukacyjny „Dziel się Uśmiechem”. 2023 rok był dla nas niezwykle ważny pod względem działań z zakresu ESG. Od początku roku 100% kakao wykorzystywanego w naszych europejskich fabrykach jest zweryfikowane jako pozyskiwane w sposób odpowiedzialny. We wrześniu nasi globalni liderzy ogłosili też przyspieszoną, określoną kosztowo i możliwą do osiągnięcia „Mapę Drogową do osiągnięcia neutralności emisyjnej” (Roadmap Net Zero). Zakłada ona ograniczenie emisji w całym łańcuchu wartości o połowę do 2030 roku oraz w 100% do 2050 roku. Tylko przez trzy najbliższe lata, Mars zainwestuje globalnie 1 mld USD w działania na rzecz klimatu – od gospodarstwa rolnego aż do stołu i do miski z karmą dla zwierząt, od łańcucha dostaw aż do sklepu i od domu do kliniki weterynaryjnej."
tagi: Mars Wrigley , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....