„W roku obrotowym 2022/2023 Spółka TiM wzmocniła swoją pozycję na rynku i wdrożyła strategie zapewniające dalszy rozwój. Wzrost wynikał zarówno z rosnącej sprzedaży produktów z portfolio Spółki, jak i z sukcesów wprowadzonych na rynek nowości."
„TiM przykłada dużą wagę do najwyższej jakości oferowanych win, kładzie nacisk na innowacje, zrównoważony rozwój i satysfakcję klientów. Działając w dynamicznym otoczeniu biznesowym konsekwentnie rozwija strategię biznesową, aby sprostać zmieniającym się trendom rynkowym i oczekiwaniom partnerów handlowych."
„Wszystkie sukcesy nie byłyby możliwe bez zaangażowania i pracy zespołu specjalistów, który tworzy załogę TiM S.A., a którego profesjonalizm i pasja są kluczowe dla realizacji celów organizacji. Na efektywność pracy wpływa również elastyczność i zwinność w działaniu Spółki TiM oraz umiejętność dostosowania się do wymogów branży i rynku."
tagi: TiM , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....