Komentarz Branżowy

TiM podsumowuje miniony rok

Wtorek, 23 stycznia 2024
„W 2023 roku Polacy mocno ograniczyli wydatki na kategorię alkoholi. Wpływ na ten fakt ma wysoka inflacja, która powoduje zubożenie konsumenta niezależnie od tego czy kupuje on wino, czy też nie. Branża alkoholowa jest jedną z najbardziej dotkniętych przez zmiany zakupowe Polaków. W 2023 roku sprzedaż wszystkich kategorii alkoholowych skurczyła się, jednak, co warto podkreślić, najmniejszy spadek było widać na półce wina. Spółka TiM, mimo spadków kategorii na rynku, wzrosła ilościowo, co pozwala nam pozytywnie patrzyć w przyszłość. Odpowiednie skorelowanie asortymentu z potrzebami klientów, tj. profil wina, cena do jakości, odpowiedź na potrzeby rynku pozwala wypełnić ten obszar rynku, gdzie jakość rekompensuje cenę produktu." - mówi Ewa Krzuś-Wiśniewska, Wiceprezes Zarządu, TiM

W roku obrotowym 2022/2023 Spółka TiM wzmocniła swoją pozycję na rynku i wdrożyła strategie zapewniające dalszy rozwój. Wzrost wynikał zarówno z rosnącej sprzedaży produktów z portfolio Spółki, jak i z sukcesów wprowadzonych na rynek nowości."

TiM przykłada dużą wagę do najwyższej jakości oferowanych win, kładzie nacisk na innowacje, zrównoważony rozwój i satysfakcję klientów. Działając w dynamicznym otoczeniu biznesowym konsekwentnie rozwija strategię biznesową, aby sprostać zmieniającym się trendom rynkowym i oczekiwaniom partnerów handlowych."

Wszystkie sukcesy nie byłyby możliwe bez zaangażowania i pracy zespołu specjalistów, który tworzy załogę TiM S.A., a którego profesjonalizm i pasja są kluczowe dla realizacji celów organizacji. Na efektywność pracy wpływa również elastyczność i zwinność w działaniu Spółki TiM oraz umiejętność dostosowania się do wymogów branży i rynku."


Ewa Krzuś-Wiśniewska
Wiceprezes Zarządu
TiM





tagi: TiM , alkohole , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,