„Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się w Polsce i na świecie rosnącym zainteresowaniem konsumentów. Odpowiadając na potrzeby konsumentów z nietolerancją laktozy – tworzymy oferty produktowe „tailor-made”, czyli Almette bez laktozy. Po sukcesie wprowadzonej w roku 2020 linii Almette bez laktozy w standardowym skopku, w lutym tego roku w sklepach pojawiła się nowość w kategorii serków puszystych – MINI Almette śmietankowy bez laktozy."
„W 2023 roku skoncentrowaliśmy się na optymalizacji – zarówno po stronie operacyjnej: wydajności i kosztów zakładów produkcyjnych, jak i asortymentowej, optymalizując listę produktów i eliminując te o najmniejszej wartości dodanej. Jednym z naszych priorytetów są działania oparte na przyspieszeniu innowacji, digitalizacji i doskonaleniu się poprzez efektywne generowanie i wykorzystywanie danych, dlatego też podjęliśmy szereg inicjatyw w tym obszarze. Jesteśmy dumni, że pomimo trudnej sytuacji rynkowej i szeregu wyzwań rynkowych, udało się firmie utrzymać pozycję lidera na rynku markowych serów w Polsce. Nasze marki Almette i Hochland rosną. Dobrze radzi sobie również nasz ser pleśniowy Valbon."
tagi: Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
28 października w Teatrze Kamienica w Warszawie odbędzie się...
Napoje w małych opakowaniach stanowią jedną z kluczowych...
Łódzki przedsiębiorca stanął na czele największej tego...
Choć coraz więcej europejskich firm z sukcesem wdraża...
Polityka wciąż blokuje rozwój rynku kryptowalut ...
W 2024 r. polskie bezpośrednie inwestycje zagraniczne wzrosły...
Mennica Skarbowa prognozuje rekordową sprzedaż ponad 20 ton...
Najem zwrotny zyskuje popularność jako elastyczna i...