Komentarz Branżowy

Procter & Gamble podsumował miniony rok

Wtorek, 23 stycznia 2024
„Rok 2023 był bez wątpienia czasem wyzwań, ale i licznych szans dla naszych produktów. Wprowadziliśmy nową linię produktów Vizir + Fairy Efekt: proszek oraz kapsułki w dwóch wariantach. Przy tworzeniu tych produktów przyświecała nam m.in. idea oszczędności. Nowe formuły pozwalają na usuwanie nawet tłustych, uważanych przez konsumentów jako najtrudniejszych, zabrudzeń w niższej temperaturze i krótszym cyklu prania. Przekłada się to na realną oszczędność w zużyciu energii, a co za tym idzie niższe rachunki za prąd" - mówi Mariola Mirek, Dyrektor ds. Komunikacji, Procter & Gamble.

"2023 to również rok sukcesów w prestiżowych konkursach. Marka Ariel otrzymała nagrodę Effie za kampanię edukacyjną dotyczącą zmiany zachowań i nawyków klientów w kontekście prania. Marka Vizir została laureatem XVII edycji konkursu Superbrands Polska. Ta nominacja jest kolejnym dowodem na to, że dalsze starania w sprostaniu wymaganiom rzucanym przez zmieniający się rynek mają jeszcze więcej sensu i są związane z realnymi korzyściami. Dodatkowo, w konkursie Złote Innowacje linia Vizir + Fairy wygrała w kategorii chemii gospodarczej. Ariel zdobył wyróżnienie w tej samej kategorii. Dziękujemy wszystkim handlowcom i konsumentom za zaufanie i wybór naszych produktów."

Mariola Mirek
Dyrektor ds. Komunikacji
Procter & Gamble

 

 

tagi: Procter & Gamble , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,