"2023 to również rok sukcesów w prestiżowych konkursach. Marka Ariel otrzymała nagrodę Effie za kampanię edukacyjną dotyczącą zmiany zachowań i nawyków klientów w kontekście prania. Marka Vizir została laureatem XVII edycji konkursu Superbrands Polska. Ta nominacja jest kolejnym dowodem na to, że dalsze starania w sprostaniu wymaganiom rzucanym przez zmieniający się rynek mają jeszcze więcej sensu i są związane z realnymi korzyściami. Dodatkowo, w konkursie Złote Innowacje linia Vizir + Fairy wygrała w kategorii chemii gospodarczej. Ariel zdobył wyróżnienie w tej samej kategorii. Dziękujemy wszystkim handlowcom i konsumentom za zaufanie i wybór naszych produktów."
Mariola Mirek
Dyrektor ds. Komunikacji
Procter & Gamble
tagi: Procter & Gamble , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Zgodnie z unijnymi regulacjami znakowanie jaj będzie musiało...
W pierwszym półroczu 2024 roku stwierdzono 17,1 tys...
Według najnowszego badania opinii publicznej, 48,7% Polaków w...
Chcą zwiększenia bezpieczeństwa w kwestii inwestowania w...
Wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace...
60,9% Polaków jest za uporządkowaniem rynku kryptowalutowego...
W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em...
W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych...