"2023 to również rok sukcesów w prestiżowych konkursach. Marka Ariel otrzymała nagrodę Effie za kampanię edukacyjną dotyczącą zmiany zachowań i nawyków klientów w kontekście prania. Marka Vizir została laureatem XVII edycji konkursu Superbrands Polska. Ta nominacja jest kolejnym dowodem na to, że dalsze starania w sprostaniu wymaganiom rzucanym przez zmieniający się rynek mają jeszcze więcej sensu i są związane z realnymi korzyściami. Dodatkowo, w konkursie Złote Innowacje linia Vizir + Fairy wygrała w kategorii chemii gospodarczej. Ariel zdobył wyróżnienie w tej samej kategorii. Dziękujemy wszystkim handlowcom i konsumentom za zaufanie i wybór naszych produktów."
Mariola Mirek
Dyrektor ds. Komunikacji
Procter & Gamble
tagi: Procter & Gamble , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....