Sklep w Wąbrzeźnie zbudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Nowy Intermarché liczy 816 m2 powierzchni sprzedaży.
Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Planowane jest również uruchomienie wędzarni, aby klienci mogli kupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Do dyspozycji klientów jest darmowy parking, który może pomieścić ponad 72 samochody osobowe. 5 miejsc przeznaczonych jest dla osób niepełnosprawnych. W nowym sklepie zatrudnienie znalazło 47 osób. Na terenie sklepu znajduje się 5 kas.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych.
Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
(Monika Dawiec)
tagi: Intermarche ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...