Tegoroczny raport jest zbiorem 110 inspirujących przykładów działań firm z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wśród nich znalazł się program Procter & Gamble o nazwie „Klub Dzieci Targówka - Dzielimy się pasją".
„Klub Dzieci Targówka" to program realizowany w ramach globalnej strategii Procter & Gamble „P&G. Żyj, poznawaj, rozwijaj się.". Jego zasadniczym celem jest zapewnienie dzieciom w potrzebie bezpłatnego dostępu do pozalekcyjnych zajęć edukacyjno-poznawczych, rozwijających ich talenty oraz inspirujących je do rozwoju w przyszłości. Projekt opiera się na zaangażowaniu wolontariuszy - pracowników firmy, którzy dzielą się z dziećmi swoim wolnym czasem, pasjami i umiejętnościami.
Od 2009 roku, program został rozszerzony na całą Polskę i ma na celu pomoc dzieciom w potrzebie. Realizowana we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia inicjatywa składa się z podstawowego, złożonego z zajęć ekologicznych programu oraz konkursu grantowego, w którym mogą brać udział współpracujące z Fundacją Kluby Naszej Ziemi powstałe przy różnego rodzaju placówkach edukacyjnych. Obok poprawy jakości życia i wielostronnego rozwoju młodych ludzi, w długoterminowej perspektywie program ma przynieść również realne korzyści dla środowiska naturalnego.
(Maja Święcka)
tagi: Procter & Gamble ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...