„Pasztet Babuni" to nowy produkt marki Stoczek. Przeznaczony jest dla klientów ceniących sobie tradycyjne receptury i smaki, przypominające domowe wyroby, które jadaliśmy w dzieciństwie. „Pasztet babuni" dostępny jest w opakowaniu stylizowanym na domowe przetwory.
W tym samym czasie dotychczas dostępne w ofercie Stoczka pasztety podrobowe „luksusowy"
i „mazowiecki" zyskały nowe, odświeżone opakowania, co pozwoli na ich lepszą ekspozycję na sklepowych półkach. Nowa szata graficzna i kolorystyka ułatwi również klientom odróżnienie po opakowaniu poszczególnych smaków i kategorii produktów.
„Pasztet babuni" oraz pasztety w nowych opakowaniach dostępne są w sprzedaży od maja. Sugerowana cena 270 g opakowania to 4,50 zł (Pasztet babuni) i 3 zł za pasztety mazowiecki i luksusowy w opakowaniu 270 g oraz 4,80 zł w opakowaniu 470 g.
(Monika Dawiec)
tagi: Stoczek ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...