Pole golfowe Toya Golf&Country Club pod Wrocławiem było miejscem pierwszego turnieju
z cyklu Euler Hermes Golf Business League, podczas którego marka Otard zainaugurowała tegoroczny sezon golfowy.
Jest to cykl ośmiu turniejów jednodniowych, odbywających się w całej Polsce. Do rozgrywek zostają zaproszeni przedstawiciele lokalnego biznesu. W tym roku we Wrocławiu do rywalizacji stanęło 61 zawodników, którzy walczyli w kategorii stableford netto ¾ hcp.
Zwyciężył Jarosław Szewczyk, który osiągnął wynik 39 punktów stableford. Drugie miejsce, z 38 punktami, zajął Przemysław Giel. Tuż za nim uplasował się Victor Hołdyński, który uzyskał 36 punktów.
W trakcie turnieju odbyły się dodatkowe konkursy: BMW Longest Drive oraz Citi Handlowy Nearest to the pin. W obydwu triumfował Kazimierz Zadrożny. Marka ekskluzywnego koniaku Otard towarzyszyła golfistom podczas rozgrywek i była sponsorem nagród dla zwycięzców.
Luksusowy koniak Otard związany jest z golfem od 2006 roku i z niesłabnącym zaangażowaniem promuje ten sport w Polsce. Elegancja, prestiż i klasa to wspólne wartości, które są fundamentem czteroletniego partnerstwa francuskiego koniaku i elitarnej dyscypliny sportu, jaką jest golf.
(Monika Dawiec)
tagi: Otard ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...