Carrefour Polska włączył się do akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży", aby przypomnieć klientom, że poprzez swoje zachowanie każdy może codziennie pomagać innym. Wystarczy ustąpić takiej osobie miejsca w kolejce, lub po prostu pomóc niosąc koszyk z zakupami.
Przyszli rodzice w trosce o zdrowie dziecka, powinni móc liczyć na przychylne traktowanie ze strony reszty społeczeństwa. "Carrefour, jako duża sieć handlowa ma możliwość dotarcia z tym przekazem do szerokiego grona osób, dlatego też postanowiliśmy włączyć się w tę inicjatywę" - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.
We wszystkich sklepach sieci Carrefour, w których funkcjonuje Carrefour TV, już od 15 maja klienci będą informowani o akcji poprzez specjalne spoty. Dodatkowo od 31 maja do 15 czerwca przy kasach w hipermarketach, zostaną wyeksponowane plakaty informacyjne, których celem będzie zwrócenie uwagi klientów na to, że każdy we własnym zakresie może pomóc przyszłym mamom, także podczas takich czynności jak codzienne zakupy.
(Monika Dawiec)
tagi: Carrefour ,
Certyfikat potwierdza pasję i zaangażowanie firmy North Coast...
Tym razem do wygrania na własność jest całoroczny...
Grupa Żabka po pierwszym półroczu 2025 r: dobre wyniki...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...