Carrefour Polska włączył się do akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży", aby przypomnieć klientom, że poprzez swoje zachowanie każdy może codziennie pomagać innym. Wystarczy ustąpić takiej osobie miejsca w kolejce, lub po prostu pomóc niosąc koszyk z zakupami.
Przyszli rodzice w trosce o zdrowie dziecka, powinni móc liczyć na przychylne traktowanie ze strony reszty społeczeństwa. "Carrefour, jako duża sieć handlowa ma możliwość dotarcia z tym przekazem do szerokiego grona osób, dlatego też postanowiliśmy włączyć się w tę inicjatywę" - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.
We wszystkich sklepach sieci Carrefour, w których funkcjonuje Carrefour TV, już od 15 maja klienci będą informowani o akcji poprzez specjalne spoty. Dodatkowo od 31 maja do 15 czerwca przy kasach w hipermarketach, zostaną wyeksponowane plakaty informacyjne, których celem będzie zwrócenie uwagi klientów na to, że każdy we własnym zakresie może pomóc przyszłym mamom, także podczas takich czynności jak codzienne zakupy.
(Monika Dawiec)
tagi: Carrefour ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...