Jednostka Biznesowa „Mokate Ingredients", przy wsparciu lokalnego partnera biznesowego, zaprezentowała na Targach swoją ofertę półproduktów oraz produktów detalicznych (kaw, herbat) - w ramach strategii eksploracji rynków południowej i wschodniej Azji.
Oferta ta spotkała się z dużym zainteresowaniem firm z Malezji, Indonezji, Tajlandii, Wietnamu, Korei, Chin, Hong Kongu, Indii i Pakistanu. Swoją aktywnością na Targach „Mokate Ingredients" potwierdziło dobre przygotowanie do konkurowania z największymi międzynarodowymi koncernami w tej części świata.
„Warto przypomnieć, że podobne, zadowalające rezultaty przyniosły tegoroczne targi w Dubaju. Wskazuje to na pomyślną realizację zadań eksportowych Mokate na dwu strategicznych rynkach: Bliskiego i Dalekiego Wschodu" - mówi pan Adam Mokrysz, członek zarządu Mokate.
(Maja Święcka)
tagi: Mokate ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...