Jednostka Biznesowa „Mokate Ingredients", przy wsparciu lokalnego partnera biznesowego, zaprezentowała na Targach swoją ofertę półproduktów oraz produktów detalicznych (kaw, herbat) - w ramach strategii eksploracji rynków południowej i wschodniej Azji.
Oferta ta spotkała się z dużym zainteresowaniem firm z Malezji, Indonezji, Tajlandii, Wietnamu, Korei, Chin, Hong Kongu, Indii i Pakistanu. Swoją aktywnością na Targach „Mokate Ingredients" potwierdziło dobre przygotowanie do konkurowania z największymi międzynarodowymi koncernami w tej części świata.
„Warto przypomnieć, że podobne, zadowalające rezultaty przyniosły tegoroczne targi w Dubaju. Wskazuje to na pomyślną realizację zadań eksportowych Mokate na dwu strategicznych rynkach: Bliskiego i Dalekiego Wschodu" - mówi pan Adam Mokrysz, członek zarządu Mokate.
(Maja Święcka)
tagi: Mokate ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...