Makarony we Włoszech przez wiele lat sprzedawane były tradycyjnie „na wagę". Barilla - koncern z ponad 130-letnią tradycją i aktualnie największy na świecie producent makaronów - była pierwszą firmą sprzedającą makarony w opakowaniach jednostkowych. Od początku było to niebieskie pudełko (tzw. blue box), które wkrótce stało się cennym kapitałem Barilli. To opakowanie zostało znakiem firmowym Barilla: ikoną samego produktu jak i wizerunkiem produktu w szerszym rozumieniu, stając się dwoma nierozłącznymi elementami.
Koncepcja graficzna nowych opakowań przypomina otwartą książkę, zachęcającą do „odwrócenia strony":
Wszystkie makarony Barilla produkowane są z semoliny z pszenicy durum (twardej), uznawanej za najbardziej odpowiedni surowiec do produkcji makaronu. Makaron ten charakteryzuje się najwyższa jakością, jest łatwiejszy w przygotowaniu i smaczniejszy niż ten produkowany ze zwykłej mąki, podczas gotowania nie skleja się, jest sprężysty i zachowuje swój kształt nawet, jeśli gotuje się go nieco za długo.
Opakowanie jednostkowe makaronu: 500 g
Cena na półce za podstawowy asortyment: 5,50 zł
W ślad za tymi zmianami również sosy Barilla pojawiły się w nowych opakowaniach. Podkreślają one:
- Świeże składniki
- Prostotę receptury
- Tradycyjny sposób przygotowania (bez konserwantów)
- 100% naturalne składniki
Opakowanie jednostkowe sosów: od 190 g do 400 g
Cena na półce: od 9,00 zł do 14,00 zł za słoiczek (w zależności od asortymentu)
(Monika Dawiec)
tagi: Barilla ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...