Nowości

Kompania Piwowarska z nowym wariantem Lecha Free Active Hydrate

Piątek, 31 marca 2023
Orzeźwiająca i nawadniająca nowość na rynku – Lech Free Active Hydrate Liczi i Cytryna już w sprzedaży!
Premiera nowej sublinii Lecha Free miała miejsce w 2022 r. Lech Free Active Hydrate Mango i Cytryna jest pierwszym piwem bezalkoholowym o działaniu nawadniającym. Piwo powstało z myślą o osobach aktywnych i poszukujących nawodnienia w pełne wyzwań i ciepłe dni. Dzięki właściwościom nawadniającym ugasi pragnienie po treningu, aktywnym i upalnym dniu. Świetnie sprawdzi się również podczas spotkań ze znajomymi, których nie powinno zabraknąć, kiedy zrobi się cieplej!

Do smaku mango i cytryna 13 marca br. dołączył nowy orzeźwiający i nawadniający smak liczi i cytryna, dostępny w puszkach i butelkach 500 ml.

“Lech Free Active Hydrate jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów szukających produktu nawadniającego, idealnego do spożycia po wysiłku lub w upalny dzień. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom i dążąc do rozbudowy sublinii Lech Free Active Hydrate, stworzyliśmy nowy wariant smakowy liczi i cytryna, który zagościł na półkach sklepowych” – powiedziała Karolina Król-Nowacka, Brand Manager Lech Free.

W marcu zadebiutował też odświeżony design całej linii Lech Free Active Hydrate. Dzięki temu marka Kompanii Piwowarskiej będzie jeszcze mocniej wyróżniała się na półkach sklepowych. Launch i komunikację nowego designu wspiera kampania 360°. Materiały reklamowe można znaleźć w social media i w telewizji. Będą kontynuowane także współprace z partnerami strategicznymi.



Źródło: KP



tagi: Kompania Piwowarska , Lech Free Active Hydrate , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,