Nowości

Sięgnij po raj z nowościami od Rajskiej!

Czwartek, 16 marca 2023
Marka Rajska od momentu powstania w 2020 została już dwukrotnie wyróżniona przez NielsenIQ* jako jedna z najlepszych innowacji zarówno w Polsce, jak i w Europie. Marka nie boi się inwestować w innowacje i przybliżać rajski świat konsumentom. Dlatego właśnie po raz kolejny zabiera swoich konsumentów w podróż inspirowaną najpiękniejszymi zakątkami świata. Udowadnia, że wciąż potrafi zaskakiwać klientów i wprowadza na rynek dwie innowacyjne nowości.
Pierwszą destynacją, do której zabiera nas Rajska, jest Meksyk - kraj słonecznych plaż i egzotycznych owoców. Rajska zaprasza do odkrycia smaku Meksyku poprzez swoją najnowszą, ekscytującą propozycję Lime Liqueur with a hint of Tequila. Ten orzeźwiający likier to połączenie soczystej limonki z nutą meksykańskiej Tequili, które zachwycą miłośników nowych doświadczeń smakowych. Etykieta zdobiona ikoniczną czaszką i sombrero nawiązuje do meksykańskiej kultury i nadaje produktowi unikalny styl. Wystarczy schłodzić i cieszyć się smakiem meksykańskiego raju!

Teraz czas na kolejną destynację tej zagranicznej podróży. Tam, gdzie jest gorąco i egzotycznie, czyli na Kubę! Czerpiąc inspirację z tego gorącego klimatu karaibskich wysp oraz inspirując się popularnymi trunkami kubańskiej kultury, Rajska przygotowała kolejną, wyjątkową nowość, czyli Orange Liqueur with a hint of rum. To propozycja od Rajskiej dla miłośników egzotyki i wyjątkowych smaków. Delikatna słodycz pomarańczy łączy się z subtelną nutą rumu - czyż nie brzmi to na idealne połączenie? To oryginalny produkt, którego etykieta wypełniona została piękną, kolorową papugą, która symbolizuje egzotykę i karaibską przyrodę. Wystarczy schłodzić, wlać do kieliszka i cieszyć się smakiem tropików.

Marka Rajska to raj na wyciągnięcie ręki. Każda butelka to bilet do egzotycznej podróży w rajski smak! Dlatego też oferta nowości została przygotowana w 3 pojemnościach, 100, 200 i 500 ml tak, aby pełnoletni konsument mógł cieszyć się rajskim smakiem w każdym momencie i na każdą okazję według własnej preferencji.

„Nowości od marki Rajska to odpowiedź na coraz większą popularność aromatycznego rumu i wyjątkowego smaku Tequili na rynku polskim. Przygotowane warianty to idealnie zbilansowane połączenie owocu z nutą ekskluzywnych alkoholi, które doskonale komponują się, tworząc niezapomniane doznania smakowe. Dzięki temu klienci będą mieli więcej okazji do eksperymentowania i odkrywania nowych smaków. Marka Rajska zawsze stawiała na wyjątkowy smak swoich produktów, dlatego też nieustannie poszukuje nowych inspiracji i pomysłów. Nowe smaki Rajskiej to doskonały dowód na to, że staramy się urozmaicać ofertę dla naszych konsumentów” - dodaje przedstawicielka producenta.

Nowości dołączają do linii produktów bazujących na soczystej cytrynie dopełnionych tropikalnym owocem, takich jak klasyka w rajskim wydaniu, czyli Rajska Cytrynówka – połączenie kwaśnej i słodkiej cytryny, Rajska Cytryna z Mango, Rajska Cytryna z Limonką, które również zyskały nowy design. Wyeksponowane zostały soczyste owoce, dodając jednocześnie elementy złota, które nadają tej linii wyjątkowego blasku, szlachetności i elegancji. Zmiana wizerunku ma zapewnić konsumentom maksymalne wrażenia smakowe.

Wprowadzenie na rynek nowości marki Rajska będzie wsparte szeregiem aktywności, takich jak: materiały POS w punkcie sprzedaży czy konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami w postaci voucherów na wakacje. Dzięki temu Rajska zabierze konsumentów w podróż i wprowadzi ich w świat marki.

Raj jest na wyciągnięcie ręki z Rajską!

Oba warianty Rajskiej o mocy 25%, dostępne są w butelkach o pojemności 500 ml, 200 ml i 100 ml. Rekomendowana cena: 28,99zł/ 500ml.



Źródło: Rajska



BASES Top Breakthrough Innovation Award to wyróżnienie dla innowacji FMCG przyznawane corocznie od 2012 roku przez NielsenIQ BASES. Bazuje na niezależnej, dokonanej przez ekspertów BASES ocenie nowych produktów wypuszczonych na rynek w ponad 30 krajach, biorąc pod uwagę wpływ innowacji na sprzedaż marki i kategorii w długim okresie (2 lata).



tagi: Rajska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,