Firma Il Toro Polska jest wyłącznym dystrybutorem marki Tonino Lamborghini w Poslce. Dystrybucja dotyczy w chwili obecnej produktów spożywczych delikatesowych: kawy, czekolady, makaronów, sosów, oliwy i octu balsamicznego oraz win. Prawdziwym rarytasem wśród produktów ze znaczkiem Tonino Lamborghini jest także Ekspres Pod System Tonino Lamborghini, hit wśród amatorów włoskiej kawy, będący przykładem „par excellence" wyrafinowanego połączenia tradycji z nowoczesną technologią, którym szczyci się marka.
Jednakże firma Il Toro Polska planuje w 2010 roku szerszą ekspansję na rynek polski w zakresie unikalnej i ekskluzywnej kolekcji galanterii skórzanej dla mężczyzn. Na dzień dzisiejszy prowadzone są negocjacje związane z poszukiwaniem Ambasadora Marki, wśród znanych postaci świata show-biznesu.
Marka Tonino Lamborghini powstała w latach 80-tych, gdy syn sławnego miłośnika motoryzacji Feruzzio Lamborghini, zaprojektował swój pierwszy zegarek. Tonino, czerpiąc inspirację ze swoich poprzednich doświadczeń zawodowych w dziedzinie inżynierii i projektowania, rozszerzył pojęcie luksusu na produkty charakterystyczne dla współczesnego, opierającego się na technologii i innowacjach świata: zegarki, okulary, perfumy, modne dodatki, meble, czy kolekcje odzieży. Tonino wykreował tym samym świat stylu, który wyraża Puro Talento Italiano.
(maj)
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...