Na zlecenie Fundacji Dajesz Pracę.Pl, koordynatora programu Kupuj Nasze.Pl, instytut badania opinii społecznej TNS OBOP przeprowadził badania, z jakich polskich produktów Polacy czują się dumni, chętnie ich używają i poleciliby za granicą. Respondenci często wskazywali na produkty marki Hellena i dzięki temu znalazła się ona w zaszczytnym gronie zwycięzców.
Uroczyste wręczenie Wizytówek Polski 2010 odbyło się podczas 2 Forum Polskiego Produktu, 26 kwietnia 2010 r. w Krakowie. Organizatorzy, zwycięzcy oraz zaproszeni goście spotkali się, by wypracować rozwiązania wpływające na szybszy rozwój polskich produktów i firm. W czasie forum dyskutowali ze sobą przedstawiciele najbardziej cenionych marek polskich produktów, opiniotwórcze media, środowiska akademickie, instytucje publiczne i organizacje pozarządowe.
Fundacja Dajesz Prace.Pl od 2004 r. realizuje działania promujące polskie produkty, producentów i przedsiębiorców. Zachęca konsumentów do wybierania polskich, wysokiej jakości tradycyjnych produktów. Konkurs Wizytówka Polski 2010 ma na celu zwrócenie uwagi polskiego konsumenta na rodzime marki, a naszym przedsiębiorcom pomaga się rozwijać i być coraz bardziej konkurencyjnymi wśród zagranicznych firm.
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Grupa Kapitałowa Specjał, jeden z największych podmiotów na...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...