Pięć tygodni atrakcyjnych promocji i konkursów czeka na klientów Bricomarché, z którymi sieć chce wspólnie świętować swoje 10 urodziny. W tym okresie zostaną wydane 3 gazetki z wyjątkową ofertą urodzinową. Przeprowadzony będzie również konkurs na najlepsze „Hasło reklamowe promujące Bricomarché" oraz akcja promocyjna „Kupujesz - Zyskujesz".
Aby zostać uczestnikiem konkursu „Hasło reklamowe promujące Bricomarché" należy w okresie od 26 kwietnia do 9 maja 2010 roku spełnić następujące warunki:
dokonać jednorazowego zakupu dowolnych produktów na terenie sklepu za kwotę minimum 50 zł brutto (na jednym paragonie)odebrać w kasie kupon konkursowyułożyć hasło reklamujące sieć sklepów Bricomarchéprawidłowo wypełnić Kuponwrzucić Kupon do urny konkursowej
Ocenie poddana zostanie przede wszystkim pomysłowość i przydatność hasła w działaniach marketingowych sieci. Wybór haseł reklamowych będzie przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym etapie, w każdym sklepie zostanie wybranych 30 najciekawszych haseł, których autorzy zostaną nagrodzeni bonem o wartości 100 zł na zakupy w Bricomarché. W drugim etapie, spośród wybranych uprzednio haseł, zostanie wyłonionych 3 autorów najwyżej ocenionych haseł reklamowych. Dla laureatów konkursu przewidziane są nagrody główne: 3 samochody marki Opel Corsa.
Ponadto od 26 maja do 6 czerwca potrwa specjalna akcja promocyjna „Kupujesz - Zyskujesz". Będzie ona miała charakter sprzedaży premiowej, w której nagrodami będą wartościowe bony towarowe w postaci elektronicznej karty urodzinowej.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Muszkieterów ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...