Komentarz Branżowy

Jak wyglądał miniony rok w Hochland Polska?

Piątek, 13 stycznia 2023
„Hochland Polska w 2022 roku był dobrze zorganizowany i nawet w trudnych czasach był w stanie zapewnić praktycznie nieprzerwaną dostępność oferty dla rynku i sklepów” - wskazuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager, Hochland Polska. „Nie da się jednak ukryć, że branża mleczarska dobitnie odczuwa skutki postępującej inflacji, która ma wpływ na to, jak ludzie wydają i oszczędzają, nie mówiąc już o produktach, które kupują”.
„W Hochland Polska działamy z niespotykaną szybkością i elastycznością, na każdym etapie działalności, także w obszarze projektowania i zarządzania kosztami oraz cenami. Kolejny rok pandemii udało się przejść bez strat w ludziach i ciężkich przypadków choroby. Obroniliśmy także nasz udział w rynku i utrzymaliśmy pozycję lidera naszych marek w kategorii serów. Hochland Polska kontynuuje swój rozwój i robi to, co umie najlepiej: rozwija i wzmacnia swoje marki”.

„Największym osiągnięciem 2022 roku dla Hochland Polska były nowe serki wiejskie Almette. To wyróżniający się na rynku koncept, który zaskakuje nowoczesną interpretacją klasycznego serka wiejskiego. Kilka tygodni od wejścia na rynek serki wiejskie Almette zostały uznane Złotą Innowacją FMCG 2022 roku”.

O konsumenta walczymy cały czas! Każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2 400 000 kanapek z naszymi serami, a nasz plan na przyszły rok zakłada, że będzie ich jeszcze więcej!

Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska





tagi: Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,