Nowości

Chipsy POLA – polskie jabłko w nowej odsłonie

Wtorek, 22 listopada 2022
Rajpol – jedna z największych polskich grup sadowników - wchodzi na rynek z nowym produktem, który ma otworzyć przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe.
POLA - pierwszy produkt nowej marki

Pierwszym, ale - jak zaznaczają producenci – nie ostatnim produktem spod marki POLA są chipsy owocowe na bazie słynnego polskiego jabłka. Na początek przekąski trafią do polskich sklepów w trzech odsłonach: chips 100% jabłko, chips z jabłka z sokiem truskawkowym, chips z jabłka z cynamonem.

Jabłko w wielkim mieście (i w internecie)

Jak mówi Aleksandra Ośko-Woźniak: „Nasz produkt kierujemy do wszystkich szukających przekąski bez kompromisów - przede wszystkim smacznej, przyjemnie chrupiącej, ale również naturalnej. Wszyscy lubimy małe przyjemności - a taką z pewnością jest słodko chrupiący chips z jabłka. Produkty Pola świetnie sprawdzają się w przysłowiowym “biegu” - w domu, w pracy, w podróży. Jesteśmy przekonani, że POLA odnajdzie się na rynku i wierzymy, że chipsy jabłkowe mogą stać się jednym z ulubionych przysmaków Polek, do których w szczególności kierujemy nasz produkt.” Przedstawicielka firmy podkreśla że chipsy POLA wyróżniają się oryginalną teksturą i słodkością. Gdzie znajdziemy Polę? Poza półkami sklepowymi, wśród dostępnych kanałów dystrybucji produktu, planowany jest również rozwój kanałów e-commerce, który docelowo będzie pozwalał na zamówienia nie tylko chipsów, ale także innych produktów.

POLA – początek rewolucji w polskim sadzie?

Polska jest wiodącym europejskim producentem jabłek. Jednak aby wciąż się rozwijać potrzebne są nowe pomysły oraz nakłady w kierunku jakości i markowania produktów. To właśnie odpowiedzią na to wyzwanie jest POLA - zupełnie nowa marka, za którą stoi nie tylko marketing, ale przede wszystkim jakość i wyrazistość produktów. Pola wprowadzana jest na razie na polski rynek, docelowo Rajpol już dziś mówi o globalnych ambicjach.

Rajpol podkreśla, że zamiarem grupy jest rozwijanie tradycyjnych podstaw biznesu i nie ma mowy o rewolucji. Projekt Pola jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji firmy Rajpol jako lidera rynku. Same produkty Pola są odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych i trendy rynkowe. W 2023 roku  planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka - POLA.

Jak podkreśla Aleksandra Ośko-Woźniak „Chipsy POLA to początek nowości, których kolejne odsłony będziemy prezentować już w 2023 roku. Chcemy, aby POLA była perłą w koronie grupy Rajpol, a produkty pod tą marką przynosiły smak i radość Klientom nie tylko w Polsce.”



Źródło: Rajpol
Fot: mat. prasowe




tagi: Rajpol , Chipsy POLA , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,