W marcu uwagę jury (wykładowców ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie) przykuły plakaty, które poprzez swoją kolorystykę czy wykorzystane w layoutach motywy, wskazywały na nadejście wiosny. Pierwsze miejsce wśród nich przyznano plakatowi zachęcającemu do zakupów w Galerii Handlowej Arena w Gliwicach.
Również drugie miejsce zajął layout centrum handlowego - łódzkiej Manufaktury („Wiosna idzie kolekcjami"). Po raz pierwszy jury przyznało dwa trzecie miejsca - przypadły one Centrum Handlowemu Alfa oraz reklamie drzwi Porta.
W konkursie City Plakat, będącym wspólnym projektem Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Zdobywcy pierwszych miejsc, po roku trwania konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Arena ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...