W marcu uwagę jury (wykładowców ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie) przykuły plakaty, które poprzez swoją kolorystykę czy wykorzystane w layoutach motywy, wskazywały na nadejście wiosny. Pierwsze miejsce wśród nich przyznano plakatowi zachęcającemu do zakupów w Galerii Handlowej Arena w Gliwicach.
Również drugie miejsce zajął layout centrum handlowego - łódzkiej Manufaktury („Wiosna idzie kolekcjami"). Po raz pierwszy jury przyznało dwa trzecie miejsca - przypadły one Centrum Handlowemu Alfa oraz reklamie drzwi Porta.
W konkursie City Plakat, będącym wspólnym projektem Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Zdobywcy pierwszych miejsc, po roku trwania konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Arena ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...