Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Prokurenta, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w HELIO kieruje Joanna Kowalska.
Jak zmienia się postrzeganie przekąsek przez konsumentów?
Rola bakalii w kategorii przekąsek systematycznie rośnie, a konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki HELIO procentuje. Wzrost świadomości, poszukiwania czystego składu, a finalnie zdrowej diety sprawia, że przekąski HELIO dynamicznie zyskują na popularności. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w danych sprzedażowych HELIO. Roczne obroty przekraczają już 300 mln zł, co czyni nas największym dostawcą bakalii na rynku detalicznym w Polsce.
Czy przekąski mają sprzedażowy potencjał w okresie jesienno-zimowym?
Przed nami wyjątkowa jesień. Rozpoczynający się w listopadzie mundial mocno zwiększy popyt na orzechy i popcorny do mikrofalówki. Umówmy się bowiem, że jesienne chłodne i długie wieczory, a do tego wysoka inflacja skutecznie zatrzymają większość kibiców w domu przed telewizorami, a nie skłonią do celebrowania piłkarskich emocji w ogródkach piwnych. To z pewnością korzystna informacja dla detalistów, którzy zyskają dodatkową okazję na zarobek. Ponadto długie jesienne wieczory to też sezon na seanse filmowe. Biorąc pod uwagę aktualne ceny biletów w kinach, z pewnością gros osób sięgnie po platformy VOD i popcorny do mikrofalówki HELIO!
Jakie przekąski polecacie zatem na jesień?
Koniecznie pieczone migdały, nerkowce i pestki dyni oprószone solą morską z linii HELIO Natura certyfikowanej znakiem „Czytaj skład poleca”. Zainteresowaniem powinna się też cieszyć linia wyjątkowo mięsistych, soczystych i pozbawionych konserwantów suszonych owoców HELIO So Soft! Grzechem byłoby nie wspomnieć o przekąskowym bestsellerze, tj. unikalnym – bo bez tłuszczu palmowego – popcornie do mikrofalówki HELIO. Jest on dostępny w wielu smakach – od najbardziej popularnego solonego i maślanego, przez naturalnie zdrowy HELIO Natura, po wersje szczególnie rozgrzewające – ostrą i mega ostrą, tudzież słodką – karmelową z cynamonem. Szeroka oferta wyjątkowych popcornów HELIO z pewnością spełni oczekiwania każdego konsumenta i detalisty.
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.