Advertisement

Nieskategoryzowane

ZM Pamso S.A docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Poniedziałek, 12 kwietnia 2010
Akademia Zdrowego Żywienia Pamso - projekt edukacyjny, promujący zdrowy styl życia - została zamieszczona w prestiżowym, dorocznym raporcie dobrych praktyk, przygotowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. To kolejny sukces pabianickiej firmy, której ubiegłoroczne wysiłki na rzecz lokalnej społeczności również spotkały się z uznaniem ekspertów.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" zaprezentowano już po raz ósmy. W tym roku grono eksperckie wybrało 110 dobrych praktyk firm z obszarów: miejsce pracy, rynek, społeczeństwo, środowisko naturalne oraz zarządzanie i raportowanie. Tegoroczna edycja raportu było wyjątkowa, ponieważ splotła się z 10 rocznicą rozpoczęcia w Polsce działań promujących ideę CSR - społecznej odpowiedzialności biznesu.

Po raz drugi Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniło szereg działań prowadzonych przez Zakłady Mięsne Pamso S.A. z Pabianic. W raporcie z 2008 roku z uznaniem ekspertów FOB spotkała się kampania „Zawsze Świeże", mająca na celu przybliżenie konsumentom najistotniejszych zasad prawidłowego przechowywania żywności. W tegorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniło i opisało projekt edukacyjny pod nazwą „Akademia Zdrowego Żywienia Pamso". W ramach Akademii firma zorganizowała i wdrożyła szereg aktywności komunikacyjnych kierowanych do różnych grup docelowych, w tym:

- Mityng Lekkokaloryczny - akcję edukacyjną skierowaną do dzieci. Podczas I Mityngu Lekkokalorycznego młodzi uczniowie mieli okazję zapoznać się z zasadami zdrowego odżywiania oraz dowiedzieć się w jaki sposób kształtować prawidłowe nawyki żywieniowe

- Mini-kampanię „Na harówkę weź wałówkę" - skierowaną do pracowników i pracodawców. Celem kampanii było przedstawienie najważniejszych zasad zdrowego żywienia w pracy oraz prześledzenie nawyków żywieniowych pod kątem najczęściej popełnianych błędów.  Dla wszystkich zainteresowanych przygotowano poradnik edukacyjny „Na harówkę weź wałówkę", pomagający racjonalizować sposób żywienia w godzinach pracy.

W tegorocznym raporcie aktywności komunikacyjne i edukacyjne firmy Pamso opublikowane zostały obok case studies takich gigantów korporacyjnych jak Grupa Atlas, Microsoft, Grupa Żywiec, L'Oreal Polska, czy Kraft Foods Polska.

(Aleksandra Syrtów)

tagi: ZM Pamso ,