Korzystanie z narzędzia jest całkowicie bezpłatne. Serwis daje użytkownikom możliwość doboru własnej oferty promocyjnej z bogatej bazy produktów, wydrukowania i umieszczenia w punkcie sprzedaży materiału POS, wydrukowania i wykorzystywania ulotki handlowej lub one-pagera oraz przygotowania oferty do wysłania poprzez e-mail.
Najistotniejszymi cechami narzędzia są: prostota - klient wybiera produkty z bogatej oferty Navo, dodaje swoje logo, wpisuje tekst promocyjny i drukuje gotową ulotkę, wygoda - dane o produkcie wprowadzane są do ulotki automatycznie. Klient wprowadza indywidualne ceny. Dodatkowo może wprowadzać dowolne zmiany w tekście, modyfikując opisy, możliwości - użytkownik ma możliwość doboru kolorów i układu projektu. W każdej ulotce można zamieścić różną liczbę produktów . Liczba stworzonych projektów jest dla każdego klienta nieograniczona, szybkość - czas przygotowania ulotki nie przekracza kilku minut.
Serwis www.mojaulotka.pl umożliwia łatwe i szybkie przygotowanie specjalnych ofert handlowych dla każdego sklepu. Można błyskawicznie reagować na potrzeby konsumenta - umieszczając plakat o nowościach czy innych produktach, które nawet w danym dniu chcemy promować.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: moja ulotka ,
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Grupa Kapitałowa Specjał, jeden z największych podmiotów na...
Z raportu branżowego wynika, że klienci cenią hipermarkety...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...