Wywiady

Fenomen loterii Almette

Wtorek, 13 września 2022 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 09/199. Wrzesień 2022
Historia loterii Almette „Dom z natury” sięga roku 2016. Wtedy ta promocja konsumencka znacznie zwiększyła zainteresowanie konsumentów produktem, co odzwierciedlały wyniki sprzedaży, a IV kwartał 2016 był najlepszym kwartałem dla Almette od 21 lat – od początku obecności marki na polskim rynku. Kolejne lata i edycje loterii przynosiły kolejne rekordy, ale czy w tym roku podczas 7. edycji loterii będzie podobnie? Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Skąd bierze się fenomen loterii Almette?

To przede wszystkim prosty mechanizm: w loterii mogą wziąć udział – zgodnie z regulaminem – wszystkie osoby, które zakupią dowolny serek Almette i zarejestrują kod z opakowania. Dodatkowo codziennie losowane są nagrody pieniężne o wartości 7 x 1000 zł. Oczywiście najbardziej przyciąga nagroda główna: od początku, czyli od pierwszej edycji – to całoroczny, ubezpieczony i urządzony pod klucz dom – z zapierającym dech widokiem na Giewont! W tym roku to dodatkowo ekoDOM z 4-osobową, ogrzewaną energią z paneli słonecznych ekoSAUNĄ w najwyżej położonej w Polsce miejscowości Ząb. Kto z nas nie chciałby siedzieć we własnej zewnętrznej ekoSAUNIE i podziwiać zapierający dech widok na Giewont? To pytanie raczej retoryczne! Szansę na takie spędzanie wolnego czasu mają osoby, które wezmą udział w Gorącej Loterii Almette! Całoroczny górski dom z drewna świerkowego, który można wygrać, to dla wielu sposób spełnienia marzenia o własnym „M” w sercu Tatr!

Co należy zrobić aby wziąć udział w tegorocznej edycji loterii Almette?

Należy kupić dowolny produkt z rodziny Almette oznaczony platynką loteryjną, a następnie między 1 września a 30 października 2022 roku zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Żeby zgłoszenie spełniało wymogi regulaminu, ważne jest zachowanie paragonu zakupu oraz wieczka z kodem, które będą uprawniać zwycięzcę do odbioru nagrody. Oprócz domu w górach, uczestnicy loterii każdego dnia będą brać udział w losowaniu nagród pieniężnych – 7 x 1000 zł. Jeden kod można zgłosić tylko raz, aczkolwiek jedna osoba może zarejestrować dowolną ilość kodów. Każdy nowy kod to większa szansa na wygraną… i więcej serka Almette. A jest o co grać!

Proszę opowiedzieć więcej o nagrodzie głównej tegorocznej edycji loterii.

To mała górska rezydencja. Właśnie na takie określenie w pełni zasługuje 80-metrowy ekoDOM z ekoSAUNĄ, który jest do wygrania w tegorocznej edycji loterii. Jak zawsze Almette ufundowało drewniany dom (cokół z kamienia naturalnego, a ściany i dach – z drewna świerkowego): całoroczny, ubezpieczony i urządzony pod klucz. Jest ekologiczny, energooszczędny, komfortowy i inteligentny – wieloma funkcjami można sterować za pomocą smartfona, dzięki systemowi Smart Dom.

Czym jeszcze wyróżnia się ekoDOM Almette?

Projektanci domu Almette postawili na odnawialne źródła energii, na dachu jest fotowoltaika, która produkuje własny prąd na potrzeby ogrzewania i oświetlenia. Sieć jest zasilana przez kocioł elektryczny, oczywiście w pełni ekologiczny i bezemisyjny. Jest też kominek, który działa niezależnie, ma płaszcz wodny i spełnia normy ekoprojektu. Dom jest w pełni urządzony począwszy od urządzeń AGD i RTV (tak, jest tam lodówka wypełnioną serkami Almette, a także zmywarka i pralka oraz telewizor!) po drobiazgi, jak lampy, świece, ręczniki, kwiaty czy nawet zastawa stołowa. Na terenie tej przytulnej górskiej posiadłości znajduje się zewnętrzna 4-osobowa, drewniana i ogrzewana energią z paneli słonecznych ekoSAUNA, z wnętrza której przez okno można podziwiać panoramę Tatr z Giewontem na pierwszym planie. Widok jest wprost oszałamiający, zwłaszcza gdy wieczorem okoliczne doliny (Ząb to przecież najwyżej położona miejscowość w Polsce) są przepięknie oświetlone. Ulga dla ciała, relaks dla głowy i uczta dla oczu – ten dom jest naprawdę warty każdego zarejestrowanego kodu. I każdego zjedzonego serka Almette!

Jakie wsparcie będzie miała 7. edycja Gorącej Loterii Almette?

Loterii towarzyszyć będzie kampania mediowa obejmująca spoty telewizyjne oraz szerokie działania digital z wykorzystaniem stron www i social mediów, działania PR. W promocję loterii zaangażowani zostaną także wybrani influencerzy. Zaplanowano także POS-y i szereg aktywności w punktach sprzedaży. To wszystko stanowi gwarancję wysokiej sprzedaży!

Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek




tagi: Loteria Almette , Dom z natury , Hochland Polska , rynek spożywczy , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,