Marka będzie obecna we wszystkich działaniach promocyjnych związanych z EMA: w kampanii telewizyjnej, radiowej, internetowej oraz w materiałach promocyjnych wydarzenia.
„Dzięki sponsoring Eska Music Awards przez nasz brand chcemy dotrzeć do naszej grupy docelowej, której duża część słucha radia Eska. Mamy nadzieję, że dzięki obecności Hoop Coli na gali EMA, młodzi ludzie odkręcą się na innych - bo taka jest idea naszej marki" - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.
Gala Eska Music Awards 2010 odbędzie się 23 kwietnia 2010.
Dwugodzinne show będzie transmitowane na żywo przez Telewizję POLSAT i radio Eska.
(maj)
tagi: Hoop Cola ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...