Marka będzie obecna we wszystkich działaniach promocyjnych związanych z EMA: w kampanii telewizyjnej, radiowej, internetowej oraz w materiałach promocyjnych wydarzenia.
„Dzięki sponsoring Eska Music Awards przez nasz brand chcemy dotrzeć do naszej grupy docelowej, której duża część słucha radia Eska. Mamy nadzieję, że dzięki obecności Hoop Coli na gali EMA, młodzi ludzie odkręcą się na innych - bo taka jest idea naszej marki" - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.
Gala Eska Music Awards 2010 odbędzie się 23 kwietnia 2010.
Dwugodzinne show będzie transmitowane na żywo przez Telewizję POLSAT i radio Eska.
(maj)
tagi: Hoop Cola ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...